Hoppa direkt till innehåll
Vi fiberansluter fastigheter, företag och människor till det digitala samhället och erbjuder ett brett urval av tjänster och möjligheter.
Felanmälan görs till tjänsteleverantören.
Tjänsteleverantören ansvarar för att felsöka/åtgärda problem eller lämna ärendet vidare till driftsorganisationen, ni som kund ska bara behöva kontakta den tjänsteleverantör som ni har avtal med.
Önskar ni uppgradera eran tjänsteföredelare för att möjliggöra hastigheter över 100mbit/s?Anmäl detta under kontaktformuläret nedan:
www.arvidsjaurstadsnat.se...

VIKTIGT! Norrlands Bredbands tjänster upphör den 30 september 2025

Norrlands Bredbands internettjänster upphör helt den 30 september 2025.
Vi har under längre tid fört en dialog med Norrlands Bredband för att komma till rätta med den situation som Norrlands Bredband befinner sig i. Nu är det helt klart att de inte kommer att leverera sina tjänster i Arvidsjaur stadsnät efter månadsskiftet. Anledningen är att bolaget inte uppfyller sina ekonomiska åtaganden gentemot oss.
Datum då tjänster avslutas blir 2025-09-30, klockan 23:59.
Du som kund hos Norrlands Bredband behöver säga upp din internettjänst direkt till Norrlands Bredband och vi råder alla berörda kunder att skriftligen meddela dem (antingen digital eller fysisk försändelse) att ni säger upp ert abonnemang.
Berörda kunder behöver alltså beställa ny tjänst med start 2025-10-01. Ni hittar alla våra tjänsteleverantörer här.
Senast uppdaterad 2025-09-10
Välj dina tjänster